  • Data: 2002-12-16 11:10:54
    Temat: Re: straszenie firma odzyskujaca dlugi.
    Od: "Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taa. kluczowe jest tu słowo "goźba bezprawna". A więc np. Zakopiemy cię w
    lesie jak nie oddasz. Jak przyjdą do Ciebie i grzecznie powiedzą "Oddaj
    pieniądze złodzieju" to nic im nie zrobisz.
    Swoją droga co się porobiło w tym kraju... ludzie mają bezczelność
    powiedzieć "Pożyczyłem ale nie mam z czego oddać". Z tego co piszesz to
    wynika, że to ty jesteś poszkodowanym a (taki biedny ktoś chce bym mu oddał
    JEGO pieniądze) nie człowiek od którego wziąłeś kasę... No ale cóż... jak
    znajomy pójdzie do sądu to miejmy nadzieję, że z kosztami zapłacisz mu 2x
    więcej i to cię czegoś nauczy...na przyszłość.

    Pieniądze się oddaje.
    Pozdrawiam
    Radek