  • Data: 2003-10-08 17:16:04
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bm0hpn$e1m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z całą pewnością dziadkowi powiedział, że winę bierze na siebie, ale
    > świadomie tak napisał oświadczenie, aby móc później "odwrócić kota
    ogonem".

    i znowu robisz bledne zalozenia, ale tak to jest jak sie nie spoglada na
    problem w sposob szerszy

    > Jeżeli jednak uważał się za niewinnego to przecież mógł wezwać policję i
    > doprowadzić do wyjaśnienia sprawy na miejscu.

    bo policja w 99% wypadkow jest ronie malo obiektywna jak ty, i nie wnika w
    konkrety
    do tego dochodzi jeszcze brak czasu, pozna pora i wyjazd w trase z samego
    rana nastepnego dnia, ale to juz przy okazji

    > Z całą pewnością ubłagał
    > dziadka, żeby on nie dzwonił na policję.

    z cala pewnoscia robisz bledne zalozenia :)

    > Uważam, że zachował się w sposób
    > podstępny, cwaniacki i chamski w stosunku do starszej osoby.

    a ja uwazam ze sie emocjonujesz i nie bierzesz pod uwage wszystkiego co sie
    do ciebie pisze, tylko wyberasz sobie fakty, pasujace do twojego
    swiatopogladu

    > Żal jednak
    > dziadka, że dał się "wyrolować"

    na drugi ram zmoze nie bedzie kombinowal czy musi czy nie musi sie
    zatrzymac, tylko sie zatrzyma