  • Data: 2003-10-08 17:10:31
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bm0edg$2b0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Raczej podpisał orzeczenie o przyznaniu się twojego ojca do winy, które
    > zostało sformułowane w sposób cwaniacki - ja także uważam to za
    > sk********two. Nie wiem o jakiej sprawiedliwości ty opowiadasz, ale z
    waszej
    > strony jest to sprawiedliwość Kalego.

    albo nie czytasz, albo nie rozumiesz tego co czytasz
    dziadek przyznal sie do tego ze widzial samochod i ze mogl zareagowac tylko
    mu sie nie chcialo bo uwazal ze nie musi

    a skoro mogl i tego nie zrbil to popelnil przestepstwo drogowe, bo uczestnik
    ruchu musi unikac kolizji jesli tylko moze, tak nakazuje mu prawo

    idac dalej w takim wypadku jesli juz to obaj sa winni wiec stad mowa o
    sprawiedliwosci

    i w zwiazku z tym tresc oswiadczenia jest jak najbardziej zgodna z prawda i
    z zaisttnialymi wydarzeniami

    > Poza tym ojciec sam jest sobie winien ponieważ nie raczył sprawdzić
    > (obejrzeć się) w stronę, z której nadjeżdżał dziadek. Zainteresowany był
    > tylko i wyłącznie prawą stroną, którą zasłaniała buda dla wózków -
    powinien

    to juz prostowalem dwa razy, dostal w prawy tyl, czyli ten od strony budki
    na wozki, w pierwszym poscie sie pomylilem

    > Zrób sobie trochę przerwy i uzgodnij z samym sobą wersje, bo każda
    następna
    > twoja wypowiedź zaprzecza poprzedniej.

    i znowu brak zrozumienia, ojciec napisal oswiadczenia o akiej tresci, tamten
    je podpisal, jedyne czego ojciec nie zrobi to nie zmieni tresci
    oswiadczenia, zastanow sie nad tym glebiej

    bo jak narazie z gory zakladasz cos niezgodnego z prawda