  • Data: 2003-10-09 17:12:26
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bm2u2d$hll$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy sugerujesz mi, że to dziadek przyznał się do winy ?

    sugeruje ze powiedzial "widzialem samochod, ale nie musialem sie zatrzymywac
    wiec sie nie zatrzymywalem"
    mial czas na reakcje jakakolwiek, jednak wolal czekac do ostatniej chwili
    niewiadomo na co

    > To dlaczego chciał on skorzystać z OC twojego tatuśka i dzwonił, aby on
    > zmienił zdanie, które zostało źle sformułowane ?

    z tym pytaniem do niego, tak jak nie wiedzial co robi prowadzac samochod,
    tak nie wiedzial co podpisuje

    > A niby dlaczego ?

    dlatego ze np jak kiedys gosc wjechal mi przed nos ruszajac spod swiatel
    uznali moja wine bo to ja uderzylem w tyl, i nie obchodzilo ich to ze tamten
    nawet nie spojzal w lusterko i nie jest to odosobniony przypadek, oni nie
    lubia sie przemeczac

    > Które jasno wynikają z twoich wypowiedzi.

    nie bardzo bo te co ci nie bardzo pasuja pomijasz z upore maniaka