  • Data: 2003-01-15 12:51:23
    Temat: Re: sprzedaz CD z oprogramowaniem dostepnym w sieci
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Izi" <m...@n...zp.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Moje pytania sa nastepujace:
    : 1. Czy jest to proceder legalny?

    sprawdź licencję, w większości przypadków tak

    : 2. Czy zakupione w ten sposob oprogramowanie (sprzedane na f-re VAT) moze
    : zostac wprowadzone u klienta wlasnie na podstawie tej faktury?

    ale co właściwie sprzedajesz?

    : 3. Czy tego typu dzialalnosc (jesli odpowiedz na pytanie nr 1 brzmi TAK)
    : podchodzi jeszcze pod USLUGI czy juz PRODUKCJE?

    imho usługi

    : 4. Jak na takie praktyki patrza firmy typu BSA.

    microsoft nie udostępnia niczego w ten sposób więc nie patrzą :)

    : Bardzo prosze kogos doswiadczonego od odpowiedz

    nie jestem doświadczony, ale wiele na ten temat czytałem