  • Data: 2003-01-15 16:53:03
    Temat: Re: sprzedaz CD z oprogramowaniem dostepnym w sieci
    Od: Romek <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Jan 2003 13:47:06 +0100, "Izi" <m...@n...zp.pl>
    napisał(a):

    >Moje pytania sa nastepujace:
    >1. Czy jest to proceder legalny?

    Tak
    >2. Czy zakupione w ten sposob oprogramowanie (sprzedane na f-re VAT) moze
    >zostac wprowadzone u klienta wlasnie na podstawie tej faktury?

    Prawde mówiac nei wiem co masz na mysli.
    Najczesciej to jest tak,że faktyre wystawiasz za usługe np. wdrozenei
    oprogramowanai, instalcja itp.

    Inna sprawa to zwiazanei klienta licencja ale to juz zupelnie inna
    bajka.

    >4. Jak na takie praktyki patrza firmy typu BSA.
    Nie wiem
    Ale nigdy nie spotkalem sie z prblemem zeby BSA sie tym interesowało.
    Inna sprawa,ze nei ma podstaw zeby cokolwiek wkestionowac , przeciez
    kopijac progra, uzywjac program dzilasz w granicach licencji. Po
    prostu nie widze problemu.
    Wicej o licencjach open source - w moich artykulach w Linux+ :)
    (spam:)

    >Bardzo prosze kogos doswiadczonego od odpowiedz
    No nie wiem czy doswidczonyjestem...moze przez zycie hahah
    Pozdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl