  • Data: 2003-01-16 07:49:43
    Temat: Re: sprzedaz CD z oprogramowaniem dostepnym w sieci
    Od: Mariusz Jedrzejewski <m...@p...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b05n1f$mh3$1@news.tpi.pl> Maddy napisa?(a):
    > U?ytkownik Mariusz Jedrzejewski napisa?:

    > Mo?e Ci sie to nie mie?ci w g?owie, ale oprogramowanie na p?ycie
    > do?aczonej do Linux+ jest za darmo. P?acisz za gazet? i za to ?e ktos
    > oprogramowanie nagra? na p?ytk? i nie musisz tego ci?gn?c z sieci.
    > W tym konkretnym przypadku kupujesz dostaw? programu a nie program.

    Owszem, miesci mi sie jak najbardziej.
    Zatem: czy autor watku nie moze zrobic czegos podobnego? Czyli nagrywa soft
    na plyte, drukuje ulotke z zawartoscia plyty i wycenia te ulotke na
    okreslona kwote, dodajac do niej plyte gratis?

    W ten sposob moznaby skonczyc watek...

    Mariusz
    Registered Linux User #206046
    email: m...@p...com.pl.nospam