  • Data: 2012-09-28 18:56:35
    Temat: Re: "sprzedam nerkę" - nielegalne
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-26 14:20:28 +0200, m <m...@g...com> said:

    > Zacytowałem ją.

    Nie, nie zacytowałeś wypoeidzi policjanta żwiadczącej o tym, że z góry
    wie, które ogłoszenie było żartem.

    > Nie twierdzę że odpowiednie służby wiedzą z góry

    Czyli cały wywód jest bez sensu, bo jeśli nie wiedzą, które jest
    żartem, to najpierw muszą to ustalić.

    > , ale z niej wynika że koniec końców wiedzą.

    Nadal nie rozumiesz, że wiedzieć na koniec, to coś innego, niż wiedzieć
    od początku?

    > Nadal twierdzą jednak że publikacja takiego ogłoszenia jest złamaniem prawa.

    A mnie pociesza fakt, że podziemny świat nie płaci nigdy dawcom.
    To (fakt, powoli) skutecznie eliminuje niektórych z tej planety.
    :-)

    --
    Bydlę