  • Data: 2002-08-24 08:58:22
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zostałęm kiedyś w nocy zatrzymany w Poznaniu przez policjantów do
    kontroli.
    > Wszystko się zgadzało i nie było się do czego przyczepić. Oczywiście
    byłęm trzeźwy
    > Wtedy zostałempoinformowany że 400 metrów wcześniej wyprzedzałęm ich na
    przejściu
    > i skrzyżowaniu jednocześnie. Faktem jest że ich wyprzedzałem ( jedna z
    głównych ulic
    > pusta o tej porze, była 2:30 nad ranem), jechali ze 20 na godzinę blisko
    krawężnika,
    > taka jazda patrolowa.
> [...]

    Witam
    Przykro mi mówić Ci to, ale przegrasz na 99,9% (ta 0,1% to margines na cud).
    I to bez względu na to czy rzeczywiście popełniłeś wykroczenie czy nie, z
    adwokatem czy bez.
    Jeśli chcesz mieć pewność zainwestuj 50÷60 zł w poradę byle jakiego radcy
    prawnego (poszukaj przy klubach motorowych).
    Zapłacisz też koszty sądowe.
    Współczuję; miałem podobne doświadczenia.

    Pozdrawiam
    JarekT

    PS.
    Czy prowadzisz auto tak samo precyzyjnie i bezbłędnie jak piszesz? ;)