  • Data: 2002-09-01 20:25:21
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:akgh0c$8t4$1@topaz.icpnet.pl...

    > Bo są funkcjonariuszami państwowymi przez Ciebie opłacanymi.I prawidłowo
    > zareagowali (jak sam piszesz) na Twoje poważne wykroczenie(wyprzedzanie na
    > przejściu-10 pkt.karnych).Wolałbyś aby nie reagowali?

    jak cie tak czytam to mam wrażenie że gadam z takim palantem jak ten policmajster.
    czy nie rozumiesz człowieku, że ja ich nie wyprzedzałem na przejściu ??
    to ich wymysł, bo są bezkarni .
    A żal tylko że na takich palantów płacę.
    A jak mi 5 razy włamali się do samochodu, albo 2 razy ograbili mieszkanie
    to nikt sprawcy nie wykrył, bo z tego żadnje kasy nie ma.

    macso
    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    a tu groźna mina wielkiego Uowczego :))