  • Data: 2002-08-27 18:39:10
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:akgbjb$e9u$1@news.lublin.pl...

    > jak nie są stroną w mojej sprawie ??
    > przecież to oni złożyli wniosek o ukaranie.

    Ano nie są bo tak stanowi prawo.A złożyli wniosek w imieniu społeczeństwa
    które zainteresowane jest w tępieniu złoczyńców.

    > szukali jelenia w nocy żeby dostać w łapę
    > a jak nie dostali to choć na złość żebym
    > na drugi raz był bardziej ugodowy.

    To jest Twoja,subiektywna opinia dla sądu bezwartościowa(niestety).

    > Przecież mogli wymyślić jeszcze parę przewinień

    Mogli.A więc ciesz się ze tego nie zrobili.

    > to co oni mówią jets nieweryfikowalne
    > ( dokładnie tak jak moje stanowisko)
    > a posłuch mają większy u sądu, automatycznie.

    Bo są funkcjonariuszami państwowymi przez Ciebie opłacanymi.I prawidłowo
    zareagowali (jak sam piszesz) na Twoje poważne wykroczenie(wyprzedzanie na
    przejściu-10 pkt.karnych).Wolałbyś aby nie reagowali?

    Leszek