  • Data: 2002-08-23 23:57:33
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ak6g93$663$1@news.gazeta.pl...

    > To zalezy, czy masz na prawde mocne dowody, bo w przecinym przypadku nie masz
    > szans, zwlaszcza ze w Sadzie Grockim o "domniemaniu niewinnosci" nikt nie
    > slyszal :]

    a co to wg ciebei mocne dowody. W końcu nikt tego nie widział, a sprawa wygląda tak
    słowo 2 funkcjonariuszy publicznych vs jeden kierowca

    > Nota bene, pierwsze pytanie w Sadzie Grodzkim nie brzmi: "czy przyznaje sie
    > pan/pani do winy?", lecz "ile pan/pani zarabia?".

    nie zarabiam nic

    > Nie, bo jak sedzia zobaczy, ze stac cie na adwokata, to dostaniesz wieksza
    > grzywne. Chyba, ze bedzie to adwokat z urzedu ;-)

    nie stać mnie na adwokata, ale to znajomy i zrobi to ew za friko.

    a tak BTW co się dzieje z punktami za wykroczenie ??
    no bo jeśli skażą to oznacza że że te palanty miały rację,
    czy może źle myślę ???

    macso