  • Data: 2002-08-25 10:06:14
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "666" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aka7h1$fhg$1@news2.tpi.pl...
    Bez przesady, miałem sprawe przed kolegium ja kontra 2 gliniarzy z drogówki i wcale
    nie przegrałem.
    Trzeba się doskonale przygotować, z cytowaniem artykułów kodeksu drogowego.
    Oni prawnie są cieniasy, kierowcy w 99% przegrywają bo wcale się nie stawiają przed
    obliczem (co samo w sobie łącznie z
    nieodbieraniem wezwań też jest niezłą taktyką przy tej niewydolności).
    JaC

    tak, tylko że teraz nie ma kolegium a jest sąd z prokuratorem
    ( bo to sprawa karna). kombinować nie mam zamiaru, tylko mnie
    wkurza, że zdanie tych palantów przeważy, bo ich jest dwóch
    no i są funkcjonariuszanmi ( osobami zaufania publicznego).
    Zarzucając im kłamstwo w zasadzie zniesławiam :((

    macso