  • Data: 2005-04-09 17:49:59
    Temat: Re: społka cywilna- rozwiązanie umowy
    Od: "SiEmIoN" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z tym to bym sie nie zgodzil, gdyz jesli to jest pozew, to wg mnie miejsce
    > zamieszkania pozwanego.

    Dziwna sytuacja gdyż z jednej strony spółkę prowadzą przeważnie osoby z
    jednego miasta i przeważnie w tym samym mieście (oczywiście we wpisie
    miejsce działalności teren RP). Oczywiście gdy bedzie pozywał wspólnika to
    będzie to miejsce zamieszkania ale nie wiem czy to ma sens czy nie lepiej
    rozstrzygnąc sprawę w stosunku do spółki i umowy spółki - np pozew o
    rozwiązanie umowy spółki.

    --
    Pozdrawiam :) helldust
    h...@t...pl