  • Data: 2008-05-26 15:08:29
    Temat: Re: spadkobiercy?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    yapann pisze:

    > Innymi słowy, czy jako wnioskodawdca jestem odpowiedzialna za wiedzenie,
    > kto jest ustawowym dziedziczącym?

    Oczywiście, a kto ma niby to za ciebie robić?

    > Poszukiwać psim swędem i głuchym telefonem ludzi, którzy wżenili się po drodze w
    rodzinę?

    Zawsze jednak w rodzinie łatwiej coś znaleźć ...

    > Czy to należy do tego, kto składa wniosek i tenże musi to ustalić ABY złożyć
    wniosek?

    Wnioskodawca powinien wskazać wszystkich uczestników.

    > Czy też jest to część procedury przedsiębranej po złożeniu wniosku -
    > dochodzenie potencjalnych pozostałych spadkobierców. Może ktoś mi
    > wyklarować jak to działa?

    Musisz wskazać wszystkich potencjalnych spadkobierców.
    Dla leniów jest art. 672 kpc, ewentualnie kurator (jeśli nie jest znany
    tylko adres), czasem konieczne jest zawieszenie postępowania - wszystko
    zależy od konkretnych okoliczności sprawy.

    > od czego to zależy? Decyzja sądu, czy ustawa?

    Art. 672 kpc.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."