  • Data: 2008-05-26 20:18:39
    Temat: Re: spadkobiercy?
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g1ds4n$saa$1@achot.icm.edu.pl...
    > Hej, skąd mam wiedzieć, kogo powinnam uwzględnić we wniosku o ustanowienie
    > spadkobierców po babci dziadku, skoro babcia miała drugiego męża, który
    > miał dzieci w chwili zawierania małżeństwa (i nie mamy wiedzy o tamtej
    > rodzinie)?

    Po dziadku zapewne dziedziczyła babcia i jej dzieci z tego małżeństwa.
    Po babci jej drugi mąż i znowu jej dzieci
    Po drugim mężu (zakładam, że też już nie żyje) jego dzieci z pierwszego
    małżeństwa.

    Jeśli nie wskażesz wszystkich potencjalnych spadkobierców z adresami, będą
    oni poszukiwani na wasz koszt ogłoszeniami prasowymi (kilka tysięcy
    złotych). Skoro babcia nie spisała intercyzy z II mężem to znaczy, że
    chciała takiego dziedziczenia i musicie się z tym pogodzić.