  • Data: 2013-06-10 13:49:19
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No tego to ja na pewno nie napisałam. Napisałam, że do tej pory płaciłam
    > niecałe 20 zł (w czynszu, za całą rodzinę) a teraz będę płacić prawie 3x
    > wiecej. Nie ma co dorabiać własnej interpretacji, wystarczy czytać to, co
    > jest napisane.

    Gratuluje jasnosci wypowiedzi. Najpierw piszesz, ze od 19,5 za jedna osobe,
    a teraz okazuje sie, ze to było za cała rodzinę.
    Niemniej w Twoim wypadku rzeczywiście wychodzi duża różnica.
    Te 20 płacone wczesniej - to była stawka "od mieszkania", niezależnie od
    ilości osób? Wygląda, ze wcześniej mieliscie bardz dobre stawki.

    > Bardzo bym tego chciała. Tylko doświadczenie podpowiada, że to
    > niekoniecznie tak się musi skończyć.

    Niekoniecznie musi sie tez skonczyć jakas katastrofą. Troche optymizmu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji