  • Data: 2013-06-10 13:58:14
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:10062013.73956299@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Gratuluje jasnosci wypowiedzi. Najpierw piszesz, ze od 19,5 za jedna
    > osobe,
    > a teraz okazuje sie, ze to było za cała rodzinę.
    > Niemniej w Twoim wypadku rzeczywiście wychodzi duża różnica.
    > Te 20 płacone wczesniej - to była stawka "od mieszkania", niezależnie od
    > ilości osób? Wygląda, ze wcześniej mieliscie bardz dobre stawki.

    Gratuluję umiejętności czytania. Oddzielnie była informacja, że do tej pory
    płaciłam niecałe 20 zł, a oddzielnie (w innym poście nawet), że obecnie
    stawki mają wynosić od 19,50 zł za 1 osobę do 56 zł za 4 i więcej osób w
    mieszkaniu. Naprawdę nie wiem, jak bardzo trzeba się starać, żeby wymieszać
    to razem i mieć o to do mnie pretensje.
    Poprzednia stawka nie była od mieszkania, tylko od osoby, ale przy czterech
    osobach wychodziło właśnie tyle. Nie wiem, czy stawki były bardzo dobre czy
    nie, ale prywatnej firmie się opłacało wywozić. Miastu się nie opłaca...

    Agnieszka