  • Data: 2007-12-04 19:50:19
    Temat: Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > sprawa jest dosc prosta, kupilem mala (wielkosciowo) rzecz w morele.net.

    to bez znaczenia

    > ze mimo uplywu 19dni, brak towaru. Sklep na swojej www zastrzega sie, ze nie
    > ponosi odpowiedzialnosci za przewoznika, co chyba jest nawet zgodne z
    > prawem.

    a czemu mialby ponosic? czy ja mam ponosic odpowiedzialnosc za
    to, ze jakis listonosz roznosi ulotki zamiast przesylek?
    czy ja mam ponosic odpowiedzialnosc za burdel w sortowaniach
    regionalnych? czemu? poczta wykonuje usluge, ma cos dostarczyc
    od punktu A do punktu Z.

    > Po poludniu zastukal do mnie listonosz z paczka.
    > _Pytanie czy musze ja odebrac, skoro poczta daje sobie 14dni na dostarczenie
    > paczki, a po tym czasie odbiera juz reklamacje?

    a przyszlo Ci do glowki sprawdzic date nadania? date stempla pocztowego?
    paczka wroci z adnotacja ze odmowiles jej przyjecia.

    > Co, hipotetycznie, stanie sie jak nie odbiore. Oni zloza reklamacje, paczka
    > wroci i poczta nie odda kasy?

    oni nic nie musza skladac, paczka wroci i oni zaplaca za to, ze paczka
    wrocila. zasadniczo powinni Cie wtedy kosztami odbioru paczki obciazyc.
    poczta wykonala swoja usluge.

    > lezala na mrozie w magazynie mogla ulec uszkodzeniu, kupowalem sprzet
    > elektroniczny...

    paczki nie leza na mrozie. co kupowales, jest bez znaczenia.
    jak na razie oni sa w porzadku a Twoje zachowanie jest nieogiczne.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com