  • Data: 2007-12-05 11:39:32
    Temat: Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
    Od: "Marx" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiem sam sobie, bo wreszcie sklep odpisal na mojego maila...

    "Witam,
    niestety nie mamy możliwości sprawdzania stanu przesyłek pocztowych (w
    szczególności za pobraniem) i o fakcie ich niedostarczenia dowiadujemy sie
    od naszych klientów.
    W związku z powyższym nie wiedzieliśmy że nie otrzymał Pan zamówionego u nas
    towaru.
    Jest nam niezmiernie przykro, iż tracimy Pana jako klienta, ale oczywiście
    rozumiemy Pańskie zdenerwowanie i zniechęcenie przez zaistniałą sytuację.
    Z naszej strony na chwilę obecna możemy jedynie wystąpić z reklamacją do
    poczty polskiej, a Pana poprosić aby w razie dostarczenia przesyłki nie
    odbierał Pan jej.

    Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za kłopot."

    czyli sprawa jasna, mam czarno na bialym napisane od sklepu, ze nie chca
    zebym odbieral przesylke...

    Niech i tak bedzie

    dziekuje wszystkim za pomoc
    M.