  • Data: 2007-12-06 16:25:47
    Temat: Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
    Od: "Marx" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozostaje pytanie, czy chciałeś kupić to coś, czy robić zamęt.

    Sadzisz, ze lubie tak sobie zamawiac rzeczy i potem robic sklep na szaro?
    Zle sadzisz.
    Chcialem, w miedzy czasie plany mi sie zmienily. Kupilem to samo gdzie
    indziej, osobiscie. Co nie zmienia faktu, ze jeszcze jedno takie moglbym
    miec bez najmniejszego problemu. Pieniadze tez nie sa raczej problemem.

    > Owszem poczta nawaliła, ale konsekwencjami obarczasz sprzedawcę, który w
    > tym przypadku zachował się ok.

    Zaraz mnie trafi.
    GDZIE ja napisalem, ze to wina sprzedawcy?
    Wrecz sprostowalem wyzej jak mi ktos to zarzucal.
    Czy ktos tutaj czyta posty? Czy tylko podstawia pod schemat?
    Ja WIEM, ze to NIE sklep, a PP zawinila...

    ehh...