  • Data: 2005-10-25 13:33:47
    Temat: Re: składanie komputerów (certyfikacja UE )
    Od: Lukasz Pilski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A i owszem - można tak robić i nie ma problemów gdy chodzi o użytkownika
    indywidualnego. gorzej z firmami.
    Nie każda firma ma "kreatywnego księgowego" a jeśli chodzi o przetargi
    publiczne to się po prostu nie da ( teoretycznie - bo praktyka pokazuje
    inaczej ).

    Na razie przepis jest raczej martwy, ponieważ i tak wszyscy sprzedają
    komputery bez certyfikatów.

    Ja się zastanawiam co będzie za lat X kiedy na handel sprzętem bez
    certyfikatu przestaną przymykać oczy urzędnicy.

    Znalazłem informacje, że w tak zwanych krajach starej unii działa to właśnie
    na tej zasadzie ( małe firmy sprzedają komplet części - z których każda
    posiada certyfikat, no a duże... no cóż, je stać na laboratoria )

    Więc pozostaje nadal aktualne pytanie o to kro może nadawać certyfikat.
    Można to potraktować jako dywagacię teoretyczną, ponieważ praktyka w myśl
    przysłowia "Polak potrafi" pokazała że CE wcale taki niezbędny nie jest...