  • Data: 2008-07-14 17:32:58
    Temat: Re: skandal Pekao SA [crosspost]
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    to prawda że ogólniki i może się okazać że przypadek pekao jest zupełnie
    inny, ale właśnie chodzi mi o takie teoretyczne możliwości - na przykład
    czy bank może się z tego wykręcić czy nie ma szans?

    > Ten przykład jest zupełnie nietrafiony. On opisuje inny poziom sprawy,
    > ponadto dochodzi w nim kwestia istnienia obowiązków z tytułu stosunku
    > pracy, o czym w rzeczywiście omawianej kwestii nie może być mowy.

    przecież w tamtej firmie też ktoś pracuje i też tworzył tę stronę
    pozostając w stosunku pracy i... spieprzył, zupełnie jak listonosz!