  • Data: 2008-07-16 09:16:29
    Temat: Re: skandal Pekao SA [crosspost]
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Jak uważasz, wszelkie analogie są o tyle nietrafne, że tę sprawę regulują
    > przepisy. Pisałem o tym wczoraj, nawet później znalazłem tekst w GP temu
    > poświęcony.

    nie znam przepisów, dlatego snuję analogie :)

    tekst w GP oprócz tego że bełkotliwy i oparty na informacjach z zeszłego
    tygodnia potwierdza oczywiście to co mówiłeś o administratorze danych
    ale nie wpływa to na rozstrzygnięcie moich wątpliwości, bo ciągle nie
    wiadomo gdzie tu jest miejsce na pośrednika i jego odpowiedzialność
    (pośrednika takiego jak poczta, który nie jest administratorem danych
    osobowych i który nie otrzymał tych danych od administratora).