  • Data: 2012-05-13 22:55:14
    Temat: Re: skąd to się bierze?
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 May 2012 20:58:31 +0200, Alek napisał(a):

    > Nie obrażam cię, nie nazwałem cię idiotą tylko stwierdziłem że taką
    > rolę odgrywasz. Formułujesz niedorzeczne tezy

    Nie nie, to ty rzuciłeś tezę. Ja poprosiłem o argumenty

    > klarował rzeczy oczywiste.

    Czy naprawdę uważasz, że w tych kwestiach istnieje coś takiego jak rzeczy
    oczywiste?:) Bardzo ograniczony to sposób widzenia świata. No ale to w
    sumie oczywiste, tak samo jak oczywistym jest istnienie boga :)

    > Dobrze wiesz jaka jest odpowiedź na "pytanie".

    Wiem. Dla mnie napieranie w dzwony jest takim samym buractwem jak głośne
    słuchanie muzyki przez otwarte okno, czy wystawianie głośników na zewnątrz
    i zmuszanie mieszkańców kilkunastu okolicznych bloków do słuchania mszy.
    --
    marcin