    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Date: Fri, 27 Mar 2009 11:16:29 -0700 (PDT)

    On Mar 27, 6:49 pm, BK <b...@g...com> wrote:
    > A ja sobie zaloze stowarzyszenie krzewienia kultury mongolskiej i bede
    > realizowal ten cel poprzez klub nocny "nagi mongol", dzialalnosc
    > bedzie deficytowa wspierana przez sponsorow :)

    Takie przypadki w Polsce należą do wyjątkowo marginalnych. 99% klubów
    ma na celu zarabianie dużych pieniędzy, nie posiada żadnych sponsorów.

    > 1. W Polsce nie ma czegos takiego jak "pozwolenie na prowadzenie
    dzialanosci gospodarczej"

    Czyżby???

    > Nie odpowiadaja Ci te kluby nie laz tam.

    Powiem ci tak, Chodzę tam czasem i mnie owa selekcja nie dotknęła
    dotąd bezpośrednio tak jak piszę. ALE byłem parokrotnie świadkiem
    żenującyh scen które mnie jako uczciwego obywatela OBRAŻAJĄ (nawet
    jeśli poszkodowanym był kto inny).

    Społeczeństwo broni pewnych zasad moralnych w nim panujących i czasy
    APARDHEIDu, niewolnictwa, dyskryminacji i *publicznego* poniżania osób
    ludzkich już dawno minęły!