    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sedzia kalosz??
    Date: Mon, 11 Feb 2008 20:10:10 +0100
    <k...@n...lechistan.com> <fom6o5$osd$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <b...@n...lechistan.com>

    > Myślałem, że tak właśnie to działa :)
    >
    > Swoją drogą jestem przeciwny zwalnianiu nawet oskarżonego od
    > odpowiedzialności za fałszywe zeznania... Ale cóż - ktoś to (nie
    > wiadomo, po jaką cholerę) wymyślił i tkwi to w przepisach...

    taaaa, najlepiej, zeby oskarzony na pytanie czy zabil musial odpowiedziec ze
    tak. Wtedy wykrywalnosc tego typu przestepstw bylaby 100%

    Oskarzony, podejrzany czy ktokolwiek nie powionien mioec obowiazku
    obciazenia siebie lub najblizszej rodziny.

    Czasami tez trudno powiedziec "odmawiam bo narazi mnie to na
    odpopwiedzialnosc karna". Latwiej mu naklamac. A jak prokuratura ma tak
    slabe dowody, ze oskarzenie ma sie opierac na zeznaniach oskarzonego to
    niech sie nie zabiera za pisanie aktu oskarzenia

    Icek