  • Data: 2008-02-11 19:10:10
    Temat: Re: sedzia kalosz??
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślałem, że tak właśnie to działa :)
    >
    > Swoją drogą jestem przeciwny zwalnianiu nawet oskarżonego od
    > odpowiedzialności za fałszywe zeznania... Ale cóż - ktoś to (nie
    > wiadomo, po jaką cholerę) wymyślił i tkwi to w przepisach...

    taaaa, najlepiej, zeby oskarzony na pytanie czy zabil musial odpowiedziec ze
    tak. Wtedy wykrywalnosc tego typu przestepstw bylaby 100%

    Oskarzony, podejrzany czy ktokolwiek nie powionien mioec obowiazku
    obciazenia siebie lub najblizszej rodziny.

    Czasami tez trudno powiedziec "odmawiam bo narazi mnie to na
    odpopwiedzialnosc karna". Latwiej mu naklamac. A jak prokuratura ma tak
    slabe dowody, ze oskarzenie ma sie opierac na zeznaniach oskarzonego to
    niech sie nie zabiera za pisanie aktu oskarzenia

    Icek