  • Data: 2007-10-12 07:52:24
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.10.2007, o godzinie 23.09.33, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Daj se spokój, to wystraszony troll. Tyle, że czasem zabawny - bawi mnie
    > tak wielce, że z radością czytam jego wypocinki.

    Ja też. Tylko czasem nie potrafię się powstrzymać, kiedy pieprzy coś
    zupełnie od czapy a nikt mu na to uwagi nie zwróci (sorki... tutaj J.F.
    zwrócił, ale mało kto zareagował). AL zachowuje się tutaj jakby był panem
    na włościach a reszta to chłopi, których trzeba chamstwem do porządku
    doprowadzić. Taka dulska moralność.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*