  • Data: 2007-10-12 08:01:25
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 09:52:24 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ja też. Tylko czasem nie potrafię się powstrzymać, kiedy pieprzy coś
    > zupełnie od czapy a nikt mu na to uwagi nie zwróci (sorki... tutaj J.F.
    > zwrócił, ale mało kto zareagował).

    Zwracanie mu uwagi nie ma sensu. Powoduje wyłącznie agresję werbalną, to
    typowe dla trolli, nie różni się w tym zakresie niczym od pewnego trolla
    z mojego miasta.
    Jak widać każdy troll jest odważny i silny tylko w internecie, bo w realu
    podkula ogonek.
    PS najśmieszniejsze, że AL ma mieć jakiś akt oskarżenia od innego trolla
    - o znieważenie czy coś. Czy wiemy coś nt. tej akcji?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/