  • Data: 2007-10-12 21:12:45
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Tak sobie właśnie myślałem czy ktoś podejmie to wyzwanie tłumaczyć
    > dziecku takie oczywistości.
    > Wyrozumiały jesteś. Masz u mnie szacun, ziomal ;=)

    Obaj zgrywacie idiotów... A może nie zgrywacie?

    OK - trochę niezręcznie ująłem myśl, ale każdy mający choć krzynkę
    inteligencji człowiek by się domyślił, że chodzi o to, że skoro coś jest
    wystawione na widok publiczny, to musi być jakieś publiczne miejsce, z
    którego to coś można sobie swobodnie obejrzeć.

    A trudno nazwać balkon sąsiedniego budynku na dobre miejsce na
    zapoznanie się ze złożoną publicznie ofertą handlową... Nawet jeśli obaj
    macie dużą praktykę w gapieniu się z własnych balkonów przez silne
    lornetki w inne okna ;->