    Date: Sat, 13 Aug 2022 20:24:00 +0200
    Subject: Re: ryby
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62f79a99$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>

    > Z grubsza rzecz biorąc mamy następujące możliwości:
    >
    > 1) Nie badaliśmy pod kątem rtęci, bo ta w rzekach nie pływa, to i wykryć
    > nie mogliśmy. Niemcy wiedzieli, że od nich jakieś związki rtęci spłynęły
    > do rzeki, to sprawdzali w tym kierunku próbki.
    >
    > 2) Nie mamy jeszcze wyników badań, więc również i rtęci nie wykryliśmy.
    >
    > 3) Wykryliśmy rtęć, ale uznaliśmy, że nie jest ona przyczyną śmierci.
    >
    > 4) Badamy często i wiemy, że ta rtęć się odkłada w rybach w Odrze, więc
    > obecny wynik nie jest jakoś szczególnie "dziwny". Niemcy nie badali i to
> [...]

    z teorii spiskowych

    12) ktoś z tych trucicieli jest kryty przez władzę,
    bo najpierw władza nie reaguje ale popchnięto trochę wody ze zbiorników,
    żeby rozrzedzić Odrę jak już sprawa wymknęła się spod kontroli

    13) to prowokacja mająca na celu osłabienie premiera, który dowiedział
    się 9 sierpnia, to teraz będą po nim jeździć że jest takim premierem, że
    jak nas
    Ruscy napadną, to się dowie po tygodniu

    14) dodatkowo oberwało się prezydentowi Wrocławia, któren gdzieś na Mazurach
    lansował się na wczasach i dostęp do netu miał, ale też wolał wystawić
    widoczki z jeziora
    niż się zainteresować się rzeką

    15) po tej wywałce z Wód Polskich robi się miejsce dla sasinowego teścia
    :-)