  • Data: 2022-08-13 22:54:47
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.08.2022 o 22:11, Shrek pisze:

    > I choćby skały srały nie da się tego przypieszyć?

    Niektóre testy po prostu muszą tyle trwać i już. Zwłaszcza te związane z
    biologią.

    > Ryby wyzdchały więc badaliśmy pod kątem tego co nie powowduje
    > wyzdychania ryb. Logika godna kulsona:)

    Bo ryby zazwyczaj padają na skutek wypicia rtęci.

    > No ale twierdzimy że nie wykryliśmy.

    > No ale twierdzimy że nie wykryliśmy....

    > A w sumie czym się różnią?

    Tym, ze specjaliści wiedza, co tam jest, a dziennikarze nadal piszą bzdury.

    > Mam nadzieję....

    > Jak wyżej.

    > A co ma za znaczenie że się nie rozpuszcza?

    Jakby by Ci to napisać, by Cie nie obrazić. Szukanie pierwiastka
    nierozpuszczalnego w wodzie, w wodzie jest takie trochę dość słabe. Może
    lepiej by było szukać jego związków - ale to nie to samo, co szukanie
    rtęci.

    > i kurwa słusznie! Od tego kurwa one są! Od tego są one!

    One byłyby pożądane, jakby je puszczano wówczas, gdy jest zagrożenie.
    Jak zaczynają puszczać, bo dziennikarze wypisują bzdury, to nie
    spełniają swojej roli, bo nie wiadomo, czy zagrożenie jest, czy go nie ma.

    --
    Robert Tomasik