  • Data: 2022-08-13 22:11:15
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To faktycznie masz doświadczenie. :-)

    Podejrzewam, że większe niż twoje. Ale co właściwie chciałeś powiedzieć?
    Że w straży dowodzą idioci i nie są w stanie wykryć podstawowych
    patogenów? Owszem straż to jeszce bardziej upolityczniona instytycja niż
    kulsoneria, ale akurat jak pojadą do skażenia to wykryją co zaś. Co
    najwyżej wyżej to utajnnią.

    > Wyniki badań toksykologicznych po sekcji zwłok spływają tak mniej więcej
    > po miesiącu. A takie badania robi kilka ośrodków w Polsce. Zwierzęta - o
    > ile wiem - badają tylko Puławy.

    I choćby skały srały nie da się tego przypieszyć?

    > Z grubsza rzecz biorąc mamy następujące możliwości:
    >
    > 1) Nie badaliśmy pod kątem rtęci, bo ta w rzekach nie pływa,

    Ryby wyzdchały więc badaliśmy pod kątem tego co nie powowduje
    wyzdychania ryb. Logika godna kulsona:)

    > 3) Wykryliśmy rtęć, ale uznaliśmy, że nie jest ona przyczyną śmierci.

    No ale twierdzimy że nie wykryliśmy.

    > 4) Badamy często i wiemy, że ta rtęć się odkłada w rybach w Odrze, więc
    > obecny wynik nie jest jakoś szczególnie "dziwny".

    No ale twierdzimy że nie wykryliśmy....

    > 5) Utajniliśmy wyniki - i tu są dwie możliwości - bo mogliśmy to utajnić
    > przed dziennikarzami, albo w ogóle.

    A w sumie czym się różnią?

    > 6) Niemcy zbadali jedną rybę, która zeżarła przypadkowo termometr
    > rtęciowy. Padła, a oni dostali jakieś absurdalne wyniki i sami nie
    > wiedzą, o co chodzi.

    Mam nadzieję....

    > 7) Dziennikarze puścili bajkę o rtęci,

    Jak wyżej.

    > Nie chce mi się dalej wymieniać, bo mogę to ciągnąć naprawdę długo. Nie
    > mam zielonego pojęcia, skąd tam by się mogła rtęć znaleźć. Rtęć w wodzie
    > wodzie się nie rozpuszcza.

    A co ma za znaczenie że się nie rozpuszcza?

    > Ja byłem starszy i w ramach ówczesnej Obrony Cywilnej dostaliśmy po
    > kieliszku jodyny i mierzyliśmy skażenie w wybranych punktach co kilka
    > godzin. Nie chce mi się szukać, ale to było na pewno kilka dni od samego
    > skażenia.

    Z ciekawaości - coś ciekawego zmierzyliście?

    > Nie mam zielonego pojęcia, czy byli lepiej poinformowani. Na pewno nie
    > dzwonili do mnie bezpośrednio :-)

    Szwedzi? Do ciebie? Bezpośrednio? A kim ty wtedy byłeś?

    > Puścili alert, bo jakby nie puścili, to dziennikarze by strasznie
    > protestowali,

    i kurwa słusznie! Od tego kurwa one są! Od tego są one!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!