  • Data: 2022-08-14 08:50:50
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektóre testy po prostu muszą tyle trwać i już. Zwłaszcza te związane z
    > biologią.

    Które konkretnie?

    > Bo ryby zazwyczaj padają na skutek wypicia rtęci.

    Coraz cięzej mi zrozumieć o co ci chodzi...

    > Tym, ze specjaliści wiedza, co tam jest, a dziennikarze nadal piszą bzdury.

    Znów ci cholreni dziennikarze:P

    > Jakby by Ci to napisać, by Cie nie obrazić. Szukanie pierwiastka
    > nierozpuszczalnego w wodzie,

    Jakby cię nie obrazić. Albo niech bedzie prosto z mostu... A jak się
    cysterna ropy do rzeki wyleje to nie warto jej w tej rzece szukać, bo
    przecież się nie rozpuszacza?

    > One byłyby pożądane, jakby je puszczano wówczas, gdy jest zagrożenie.

    Ty piszesz poważanie? od dwóch tygodni mamy katastrofę ekologiczną, ale
    nie zasłużyła na alert rcb, bo nie ma w nim czaszkowskiego ani nie
    trzeba nastawic tv fo tvpis?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!