  • Data: 2004-03-15 23:39:46
    Temat: Re: rozwód
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja tak spróbuję ale zona powiedziała że tak łatwo nie popuści i będzie się
    > ze mną procesować nie pójdzie do pracy i będzie chciała bym to ja ją
    > utrzymywał ... rozumiem że zatrzymać dziecko nie mam szans?
    > pozdrawiam

    Widzisz, teraz dopiero piszesz o dziecku... To masz problem. Sąd zasądzi
    alimenty adekwatne do twych dochodów, które musisz płacić NA DZIECKO do
    ukończenia 18 lat, jak nie zapłacisz - zdejmą ci z pensji sami. Tylko tyle -
    żona (była) powinna utrzymywać się sama, chyba że pomoże jej ktoś inny, ale
    nie ty, bo nie ma prawa nikt do tego cię zmusić - bo niby z jakiej racji? W
    kwestii dziecka i sprawy - radzę wziąć adwokata, nawet z urzędu