  • Data: 2004-03-17 23:22:42
    Temat: Re: rozwód [dlugie]
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Mar 2004 00:55:53 +0100, Mario wrote:

    > wybaczcie za moją długą wypowiedz ale pierwszy i mam nadzieję że ostatni raz
    > podejmuję decyzję o rozwodzie i zupełnie nie wiem co zrobić ... w internecie
    > na temat rozwodu znajduje tylko strony dla kobiet co maja zrobić gdy mąż je
    > bije i pije do upadłego

    W Internecie możesz znaleźć też jeszcze www.zgsopo.webpark.pl
    Stowarzyszenie Obrony Praw Ojca. Niestety na ich stronie niewiele da się znaleźć.
    Musiałbyś się do nich zgłosić bezpośrednio. Ale z tego co piszą na
    stronie, to pomocy udzielają tylko członkom, którzy opłacą składki.
    Ale jest to w końcu stowarzyszenie samopomocowe i może te składki nie
    są duże i może można je opłacić na miejscu. A od męskiej strony oni
    mają chyba największe doświadczenie w tego typu sprawach.
    Ich strona internetowa, to www.zgsopo.webpark.pl
    Pozdrawiam,
    MArta