eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacje w sklepie sieciowym › Re: reklamacje w sklepie sieciowym
  • Data: 2009-06-02 11:30:41
    Temat: Re: reklamacje w sklepie sieciowym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kuba pisze:
    > Mamut pisze:
    >> Witam
    >> czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru
    >> podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w
    >> innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku.
    >> Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po
    >> drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba
    >> reklamowac towar. Czy maja prawo do tego?
    >
    > No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą.
    > Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.


    A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma,
    to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało.
    Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w
    różnych oddziałach, to reklamację należy zgłosić właśnie do tego
    podmiotu, bez względu na to którą lokalizację wybierzemy.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1