eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacje w sklepie sieciowym › Re: reklamacje w sklepie sieciowym
  • Data: 2009-06-02 11:55:01
    Temat: Re: reklamacje w sklepie sieciowym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Herald pisze:
    > Dnia Tue, 02 Jun 2009 13:30:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >
    >>>> Witam
    >>>> czy sklep, w tym wypadku Media Markt moze odmowic reklamacji towaru
    >>>> podajac jako powo, że nie zostal kupiony w tym oddziale sklepu tylko w
    >>>> innym? Aparat kupiony na poludniu Polski a reklamowany w Gdansku.
    >>>> Sklep stwierdzil ze po pierwsze nie maja tego towaru na stanie a po
    >>>> drugie nie zostal kupiony u nich tylko w innym oddziale i w nim trzeba
    >>>> reklamowac towar. Czy maja prawo do tego?
    >>> No niestety mają rację. Możesz wysłać pocztą.
    >>> Co do uprawnień - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    >> A ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli każdy sklep to osobna firma,
    >> to zgadzam się, że trzeba reklamować w sklepie, w którym się sprzedało.
    >> Ale jeśli sprzedawcą jest ten sam podmiot, który prowadzi działalność w
    >> różnych oddziałach,
    >
    > A w przypadku MM zachodzi właśnie taka zależność. Mają wspólny NIP, adres
    > siedziby a poszczególne adresy to zwykłe oddziały.


    Czyli można reklamować w każdym sklepie, reklamację trzeba składać
    "do sprzedawcy", a nie "w miejscu, gdzie został kupiony produkt".

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1