eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Date: Sun, 29 Sep 2013 20:17:42 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l29ris$h28$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl> <l2939r$odi$1@node2.news.atman.pl>
    <l29793$dvp$1@mx1.internetia.pl>
    <52485b14$1$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-90-32.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1380479389 17480 77.255.90.32 (29 Sep 2013 18:29:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Sep 2013 18:29:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728804
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:52485b14$1$2222$65785112@news.neostrada.pl...

    >>
    >> Co innego jeśli USTOSUNKOWAĆ SIĘ DO ŻĄDANIA to po prostu
    >> PODJĄĆ JAKĄŚ DECYZJĘ. Nawet przeczytałem kilka definicji tego zwrotu
    >> i wychodzi mi jednak ta opcja. A w tej sytuacji wystarczyłoby, że
    >> sprzedawca
    >> sobie pomyśli (lub napisze sobie gdzieś) "zgadzam się/ nie zgadzam się"
    >> i problem załatwiony.
    >>
    >> Jednak z tego co się orientuje to takie nie do końca jasne przepisy są
    >> często
    >> interpretowane na korzyść konsumenta. I dlatego nie odrzucam opcji, że
    >> jednak
    >> sprzedawca musi zrobić wszystko co w jego mocy i nie może na mnie zrzucić
    >> obowiązku chodzenia gdzieś, dzwonienia, dowiadywania się...
    >>
    >>
    >
    > Pismo nadane w urzędzie pocztowym uznaje się za doręczone w terminie,
    > jeśli zostało nadane przed upływem terminu i nie ma co tu kombinować.

    Ale to nie o to chodzi. Żadne pismo nie było nadane ani w terminie ani po
    terminie.
    Podobno leżało w sklepie. Ktoś miał dzwonić (ustna informacja) ale nie
    zadzwonił.
    Po 3 tygodniach przypomniałem sobie o tym i poszedłem do sklepu. Pismo
    (odmowne) leżało tam podobno przez 2 i pół tygodnia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1