  • Data: 2010-05-09 12:34:03
    Temat: Re: rejestracja repliki samochodu
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > Bo byłaby to idealna furtka dla złodzieja. Jak myślisz, po co
    > rejestrowanie samochodów, po co numery VIN i inne takie? Właśnie po to,
    > żeby ograniczyć kradzieże. Skoro nagle nie wiadomo skąd pojawił ci się
    > samochód, to jak inaczej można udowodnić, że go ukradłeś? Nie da się.
    > Powiesz ,,części se kupiłem, ale nie powiem gdzie'' i już masz sama?

    to nie byłaby żadna furtka, obecnie jest ich do i jeszcze troche że naprawdę
    nie trzeba z samami kombinować:O)
    przecież części możesz spokojnie kupić na złomie, albo powiedzieć że je tam
    kupiłeś, spokojnie możesz je kupić od kowalskiego, albo powiedzić ze od
    niego kupiłeś, części mogą ci wmontować podczas naprawy i nikt nie udawadnia
    ich legtalności zakupu:O)
    zresztą ta fszystkie numery są G warte, przecież nie od dziś wiadomo że
    można legalnie kupić kradziony samochód, ktury potem jest konfiskowany
    właścicielowi i na nic się te numety, ani te urzędy tym zajmujące nie
    zdały:O(
    to fszystko to pic na wodę, bo to POlska właśnie:O(