  • Data: 2008-01-31 05:01:06
    Temat: Re: pytanie!
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:fnqokr$d0u$1@news.onet.pl...

    > do pytajacego, napisz do mnie na sowiecki.agent malpa niesfornazyta.pl jak
    > ladnie opiszesz calosc + podeslesz ksero akt to wrzuce na zbigniewziobro.org
    > moze ktos sie zainteresuje

    Skątaktuj się ze mną Zobaczysz jak w naszym kraju można zniszczyć
    człowieka.
    Jak kpi się nawet z GODNOŚCI ZWŁOK MAŁEGO DZIECKA.,jak
    zastraszać,poniżać( zostałem uniewinniony,ale moralnie co mi to
    daje!!)Co robiono z moimi córeczkami wtedy 4 I 5 latek ( wielokrotnie
    były przesłuchiwane,ale pojedyńczo,żeby się nie zmawiały) Nie ma
    nagrań tych przesłuchań Czy zdajesz sobie sprawe co czują rodzice,gdy
    takie małe dziecko płacze bo się boi a tobie nie wolno przy nim wtedy
    być( mieliśmy przyznany statut osób pokrzywdzonych śledztwo było wtedy
    w sprawie,nie przeciw mnie.A nie mogliśmy być przy przesłuchaniu
    malutkich córek)