  • Data: 2008-01-31 04:28:23
    Temat: Re: pytanie!
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sty, 22:02, "BETON" <b...@m...pl> wrote:
    > o so chozi

    Już trzy lata mineły mojej walki o prawdę co się stało z moim synkiem
    Andrzejkiem.To co mnie spotkało jest gorsze niż film grozy czy horror.
    Gdy walczyłem o wyjaśnienie przyczyny zgonu synka to by mnie uciszyć
    prokuratura mnie oskarżyła o zabicie dziecka!!!!! Zostałem
    uniewinniony,ale co z tego jak do tej pory nie wiadomo co się stało z
    Andrzejkiem W tej sprawie są jak się okazuje 2 protokoły sekcji zwłok
    Są oszustwa prokuratury Piekło Była sprawa cywilna o znieważenie
    zwłok(po sekcji wruciły nie pozszywane w worku foliwym zawinięte w
    brudną pieluchę)Po interwencji prasy dopiero to wyszło Prokuratura w
    Głogowie napisała mi że rodzice nie są stroną w sprawie zwłok własnego
    dziecka.
    Była robiona potajemnie druga sekcja (w prosektorium w Głogowie )
    pierwsza była w Zakładzie Medycyny Sądowej we Wrocławiu. Lekarze nie
    widzieli obrażeń T.K.
    nie wykazuje obrażeń zdignozowano SEPSE i D I C .