    Date: Thu, 22 Apr 2010 09:13:51 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Jakie zasady? Każdy podmiot może mieć swoje.
    > A allegro jest dominujące, bo w tej branży nie ma innej możliwości. Po
    > prostu nie istnieje realna opcja żeby były np. 3 identyczne allegra po
    > 33% udziału w rynku.

    Jak najbardziej jest taka możliwość

    > No właśnie wolny rynek wykreował taką sytuację. Startowało do wyścigów N
    > podmiotów. Wygrał najlepszy i sytuacja się ustabilizowała. Do tego
    > warunki oferowane przez Allegro są bardzo dobre i poza kilkoma
    > pieniaczami, nie widzę jakoś masowej ucieczki z Allegro np. do Świstaka.

    Do wyścigu nie startowało N, byli pierwsi i na tym skorzystali. Warunki
    oferowane nie są bardzo dobre, cały czas są problemy z działaniem
    serwisu po stronie sprzedających i nie chodzi o kilku pieniaczy ale o
    dziesiątki firm powaznie tam sprzedających. Ja widzę chęć masowej
    ucieczki, ale jak kupujący tam nie zaczną kupować to sprzedawcy będą
    dalej wystawiać równolegle na obu platformach.

    (gdyby tylko na świstaku zaczęło mi się sprzedawać 50% tego co na
    allegro to bym z allegro zrezygnował całkowicie, ale właśnie dzięki
    takim posunięciom allegro jak teraz, powoli coraz więcej kupujących też
    się przekonuje do innych serwisów)