  • Data: 2006-01-31 07:54:48
    Temat: Re: przejęcie usługodawcy przez inną firm
    Od: "Misio_Patysio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WirtualnaPolska napisał:

    > Jeśli HobbyII połączył się z Netmaniakiem, to jest jego następcą prawnym
    > ze wszystkimi konsekwencjami - to tak jak przy spadku - istnieje ciągłość.
    > Podobnie z danymi osobowymi.
    >
    > by the by - wszystko jest jak powyżej, o ile doszło do połączenia spółek -
    > jeśli tylko do wykupu akcji (coś wspominałeś o współwłaścicielu),

    nie mam zielonego pojęcia czy to bylo połączenie, przejęcie, wykup akcji.
    kumpel podczas rozmowy telefonicznej dowiedział się że teraz właścicielem
    jest HobbyII i na tym się kończy nasza wiedza.

    > niemożliwe jest przejęcie klientów i admininistracji danymi osobowymi - w
    > takim przypadku stroną umowy nadal jest netmaniak
    >
    > moze daj link do strony internetowej providera - bo jakoś nie ma w googlu

    jeżeli się z niej czegoś dowiesz to proszę Ciebie bardzo. siakoś w dziale
    aktualności powinni zgodnie z umową informowac o wszsytkich modernizacjach
    (czyli przerwach w dostępie) a siakoś nie informują, więc nie spodziewaj się
    cudów.

    http://www.netmaniak.net/
    http://www.hobby.net.pl/