eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzejęcie usługodawcy przez inną firm › Re: przejęcie usługodawcy przez inną firm
  • Data: 2006-01-31 20:27:56
    Temat: Re: przejęcie usługodawcy przez inną firm
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    misio_patysio wrote:
    >> > Czy nie powinienem dostać informacji o przejęciu firmy?
    >>
    >> Oczywiście, że tak
    >
    > nie dostałem. co mam z tym zrobić?? Upomnieć się?? :)

    Szczegóły zależą od konkretnej formy prawnej obu firm i ich związku. Jeśli
    np. Netmaniak jest spółką niezwiązaną z HobbyII, to lepiej się upomnieć --
    może kiedyś się pojawić w Netmaniaku syndyk, stwierdzić u klientów
    zaległości (miesiące opłacone HobbyII, czyli nieopłacone) i dopomnieć się o
    uiszczenie -- a to że ktoś płacił regularnie podobne kwoty HobbyII nie
    będzie miało większego znaczenia. Jeśli w Netmaniaku zdarzają się wredni
    ludzie, scenariusz jak wyżej z przedstawicielem Netmaniaka w miejscu
    syndyka.

    Formy dopomnienia się są różne. W wersji minimum można wydębić od
    przedstawiciela Netmaniaka oświadczenie, że odstępuje uprawnienia
    wynikające z umowy na rzecz HobbyII. W wersji maksimum płacić należności na
    ostatnie znane konto Netmaniaka, dopominać się o faktury, donieść o
    niewystawianiu faktur, donieść o przekazaniu danych osobowych bez zgody.
    Jeśli pisma od HobbyII wyglądają podobnie jak od Netmaniaka (tylko np. nr
    konta jest inny), donieść o próbie wyłudzenia. Itd. Jak się uda spełnić
    kryteria z kc, to można na krótko przed przedawnieniem dopomnieć się u
    HobbyII o zwrot opłat za parę ostatnich lat z tytułu bezpodstawnego
    wzbogacenia.

    Oczywiście najprawdopodobniej prędzej czy później ktoś pójdzie po rozum do
    głowy i przerwie powyższą zabawę organizując w końcu poinformowanie
    klientów o zmianie dostawcy (ew. ich zgodę na to), jak to powinni zrobić na
    samym początku (jeśli nawet nie z obowiązku, to przynajmniej z uprzejmości
    względem klientów).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 31.01.06 23:28 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1