    From: "Przemo P" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejechanie psa
    Date: Fri, 25 Jul 2003 10:06:18 +0200

    > uciekły. Wiem, zaraz ktoś powie, że to nauczka, żeby nie budować domów
    > w niewielkiej odległości od szos. Litości...

    jest to nauczka, ale nie żeby nie budować domów blisko szos itp, ale aby
    lepiej wychowywać psa.
    Sam mam dwa (owczarek i bernardyn) kiedy otwieram bramę i wyjeżdżam,
    potrafią podejść i stanąć na lini bramy ale jej nie przejdą - niezależnie od
    tego nawet czy ktoś idzie ulicą (nawet listonosz) - wiem bo widziałem, choć
    na posesji jak by sam wlazł to by go rozszarpały -
    w towarzystwie kogoś z rodziny nie tkną!
    Moim zdaniem jak będziesz kupował nowego psa to daj go na szkolenie...
    Wiem, że strata ukochanego psa to wielki żal, ale moim zdaniem za wszelką
    cenę chcesz dokopać gościowi, który go przejechał.
    Pozdrawiam
    Przemo