  • Data: 2007-03-16 10:03:01
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:etdol5$899$1@opal.futuro.pl...

    > wielu ojcow chetnie by skozystalo z takiej mozliwosci i wrecz kazalo sie
    > mamuskom wypchac ich alimentami,

    Aby na pewno? Teraz łatwo sie tak mowi bo wiadomo, ze raczej im to nie grozi
    ale gdyby przyszlo co do czego. Pomyslmy:) Masz macierzynski 4 mce i co
    potem? Wracasz do pracy - trzeba oplacic zlobek albo opiekunke do dziecka.
    Pierwsza opcja oznacza choroby, ergo twoje L4. Szef sie nie cieszy i lubi
    cie coraz mniej. gdy cie juz znielubi calkowicie jako samotny tata dostajesz
    po dupie na rynku pracy tak jak samotna mama. w domu obowiazki, kolejna
    nieprzespana noc bo maly mial kolke. Nie jestem okrutna - daje ci te 250zl
    na mc:-) I wszystkim wokol opowiadam ze skubiesz mnie z kasy i ze moglabym
    wziac od ciebie dziecko bo u mnie byloby mu lepiej:)

    Angie