  • Data: 2002-03-05 23:35:50
    Temat: Re: prywatna kamienica
    Od: "ArtuS" <a...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@i...bez_spamu.pl> napisał w wiadomości
    news:3C84E21E.F23AEF1A@interia.bez_spamu.pl...

    > Polecam lekture USTAWA z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw
    > lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy
    > i o zmianie Kodeksu cywilnego.
    > W opisanej przez ciebie sytuacji mozna powolac sie (wg mnie)
    > na art.11 p. 4.:
    >
    > "... właściciel może wypowiedzieć stosunek prawny, o ile zamierza
    > zamieszkać w nale-
    > żącym do niego lokalu, ... jeżeli właściciel dostarczy mu lokal
    > zamienny..."
    >
    > Lokal zamienny to:
    >
    > ".. lokal ... o powierzchni pokoi takiej jak w lokalu dotychczas
> [...]

    Przeczytalem sobie polecona ustawe. Faktycznie wg tego co tam pisze
    min.pow.pokoi dla jednoosobowego gospodarstwa domowego wynosi 10m2.
    Dziekuje za odpowiedz. Dodalo mi to troche energii..... Moge dodac ze cala
    sytuacja dotyczy 87 letniej osoby, a sporny pokoj ma byc przeznaczony dla
    powiekszenia mieszkanka dla wnusia wlascicielki....... Do czego teraz
    dochodzi :(

    Jeszcze raz dziekuje
    ArtuS