  • Data: 2023-12-03 11:53:15
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Henryk hajdan h...@g...com ...

    > Tak mówi mój dzielnicowy ze wsi, teren duży, patrole są, ale jest
    > ich za mało.

    Ja tam sie nie dziwie.
    Kiedys widziałem jak gosc wyjezdzajac z parkingu, zarysował inne auto i
    odjechał.
    Zadzwoniłem na 997 i powiedziano mi ze nie przyjma ode mnie zgłoszenia
    bo nie jestem włascicielem auta.
    Zreszta historii o zniechecaniu do sgłaszania spraw słyszałem sporo.
    Moze jakby ten samochod był w ciazy i bym zgłosił ze to zarysowanie
    moze spowodowac koniecznosc usuniecia ciazy... ;-/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,